The Nightcrawlers
The Nightcrawlers is an unflinching exposé of the Philippines’ deadly war on drugs, in which some claim over 27,000 people have been killed.
With unprecedented access, The Nightcrawlers is an unflinching exposé of Filipino President Duterte’s war on drugs, in which some claim over 27,000 people have been killed. R.L., a former staff photographer for a prominent newspaper, leads the Manila Nightcrawlers, a small group of determined photojournalists on a mission to expose the true cost of the violent campaign. In covering both sides of the conflict, The Nightcrawlers reveals a harrowing twist behind Duterte’s deadly crusade.