The Country Bears
The Country Bears' biggest fan, young Beary Barrington, runs away to join his heroes but finds Country Bear Hall in danger of being foreclosed on by a greedy banker. With Beary's help, The Country Bears get the band back together for an all-out reunion concert to save the venue that made them famous.
One of the most heartwarming family adventures ever, this hilarious comedy is packed with fantastic fun and foot-stomping music for the whole family. For Beary Barrington, The Country Bears' young #1 fan, fitting in with his all-too-human family is proving im-paws-ible. When he runs away to find Country Bear Hall and his heroes, he discovers the venue that made them famous is near foreclosure. Beary hightails it over the river and through the woods to get the Bears in the Band back together for an all-out reunion concert to save Country Bear Hall. And on the way to find his place in the world, Beary learns that true families are made up of those people who love you the most.