Diva
When an accident temporarily robs her of her voice, Diva J flees to a small deserted village to heal her mental and physical wounds. Her life changes when she meets and falls in love with the blind Hu Ming, who inspires her to make a comeback. However, in her absence, a new diva has risen.
When an accident temporarily robs her of her voice, Diva J flees to a small deserted village to heal her mental and physical wounds. Her life changes when she meets and falls in love with the blind Hu Ming, who inspires her to make a comeback. However, in her absence, a new diva has risen. R has become an overnight sensation that everyone sees as the main contender for J's crown. Yet, their successes have come at a high price. J is secretly pining for a forbidden love that seems destined to wither, and R has found that the road to stardom is littered with estranged friends and painful break-ups. In the midst of this, both divas rise to find their own voice.