Hot Shots!
Topper Harley, a top gun fighter pilot is on a mission to destroy Saddam Hussein's nuclear plants. Unfortunately, Topper is psychologically imbalanced and is sure to crack under pressure.
Recruited to join a top-secret mission for the Air Force, a renegade pilot (Charlie Sheen) finds himself coping with an incompetent admiral (Lloyd Bridges) and a carefully-selected squadron of flyers who are either inept or half-blind. He also winds up in competition with the corps' model of military perfection (Cary Elwes) for the heart of the base's sultry psychiatrist (Valeria Golino).