Jojo Rabbit
Acclaimed writer/director Taika Waititi brings his signature humor and pathos to JOJO RABBIT, a World War II satire that follows a lonely German boy (Roman Griffin Davis as Jojo) whose world view is turned upside down when he discovers his single mother (Scarlett Johansson) is hiding a young Jewish girl (Thomasin McKenzie) in their attic.
Writer/director Taika Waititi (director of THOR: RAGNAROK and HUNT FOR THE WILDERPEOPLE) brings his signature style of humor and pathos to his latest film, JOJO RABBIT, a World War II satire that follows a lonely German boy (Roman Griffin Davis as Jojo) whose world view is turned upside down when he discovers his single mother (Scarlett Johansson) is hiding a young Jewish girl (Thomasin McKenzie) in their attic. In spite of his idiotic imaginary friend, Adolf Hitler (Waititi), Jojo confronts his blind nationalism.