The Golden Monk
Butong, a monk from Xuanguang Temple, happen upon Jade, an exorcist, on his way to get rid of monsters and demons. During the journey, they encounter the Sword God of the Foreign Land, Dugu Wubai and bond. Little do they know, the human realm is about to face an unprecedented calamity as a vicious dragon defeated by Butong 1,000 years ago stages a comeback.