Code Geass: Rozé of the Recapture
Year Seven of the Kowa Period, in the former Hokkaido Block, live brothers known as the Nameless Mercenaries. The Emperor, Callis al Britannia, tries to plunge the world into chaos with the help of his servant, Norland, and his Einberg Knights. Rozé and Ash take action from the Northern lands.
Year Seven of the Kowa Period, in the former Hokkaido Block occupied by the Neo-Britannian Empire, live mercenary brothers known as the Nanashi Mercenaries. The eldest, Ash, has excellent athletic ability and advanced Knightmare Frame controlling skills, while the youngest, Rozé, is clearheaded and oversees the gathering of intel and the devising of strategies. Due to an impregnable wall of energy called the Shitunpe Barrier, for four years the 100th emperor who stopped the Black Knights' liberation plan, Chalice al-Britannia, has been trying to plunge the world into chaos once again with the help of his servant, Norland and his Einberg Knights.