Going to You at a Speed of 493km
This sports romance brings together Park Taeyang, a passionate professional badminton player, and Park Taejun, who treats badminton as a job.
Badminton genius girl Park Taeyang comes back to the court after mysteriously disappearing for three years. Contrary to Taeyang's passion for exercise, Park Taejun hates practicing and working overtime. To him, sports is just a job. They meet on the same team and become partners after many twists and turns. An odd mix in doubles matches together, they begin to fall for each other.