HAIKYU!!
Haikyu!!, the highly touted next-generation sports manga series from Weekly Shonen Jump is now in anime version! Adapted by Production I.G., it's about the game of volleyball, a game of "connections" and hope. Be sure not to miss out on the fierce battles between the youths!