The Fable
Fable is an invincible hitman who can eradicate any opponent in six seconds or less. Then one day, the boss of the organization orders him not to kill anyone for a year, and to live an ordinary life. Thus begins Fable's cool, humorous, and slightly eccentric one-year hiatus from killing.
Sparks fly between Akira, who wants to live in peace, and Ebihara, who wants the hitman out.
In his quest to live an ordinary life, Akira begins the seemingly impossible task of finding a job.
Kojima becomes increasingly resentful at changes to the Maguro Group while he was in prison.
With growing frustration, Kojima takes advantage of Ebihara's absence to make his move.
As Kojima's rampage escalates, Ebihara tries to get Akira to keep an eye on him.
When Akira finds out that Misaki is in trouble, he goes into action to get her out of it.
Akira, Yoko, Kojima, and Sunagawa all prepare for what will be an explosive encounter.
Hindered by his order not to kill, Akira still puts his rescue plan into motion.