Tokyo Revengers
Already low and down on his luck, Takemichi Hanagaki is devastated to learn that the love of his life from his middle school years has been killed by the criminal Tokyo Manji Gang.
While Takemichi waits for a train the very next day, he is pushed from behind into the path of an oncoming train. Prepared to die, he instead wakes up to find he has traveled twelve years into the past and is again a middle school student. Now, Takemichi can rewrite history by making different choices in the hopes of preventing the death of his sweetheart.
Back in the present, Takemichi, now an officer in Toman, is duped by Kisaki who points a gun at him.
Back in the past, Takemichi befriends Hakkai Shiba, and has a violent run-in with Black Dragon.
Takemichi is beaten to a pulp by Taiju Shiba. To save him, Hakkai proposes a bargain to Taiju.
Hakkai decides to join Black Dragon to save Takemichi, but Mitsuya opposes it and confronts Taiju.
Takemichi and Chifuyu make a decision after some conflict about working with Kisaki.
Takemichi gets back in the fight to protect Yuzuha, who is key to changing the future.
After making a bold declaration, Takemichi keeps rising up from Taiju's beatdowns.
Amidst overwhelming odds, a familiar bike engine heralds Mikey's arrival, but he is acting off.