King's Musketeers 2, The
The Three Musketeers are back for a new secret mission. Guided by a peculiar seer known as Tomtom, they will set off on a magnificent journey that will weave together the destinies of Princess Guinevere, and Buffon, a young orphan boy. On a daring and wondrous expedition, they will face a formidable trial: loyalty to the Crown or friendship.
With their usual joviality but a bit worse for wear, the Musketeers D'Artagnan, Porthos, and Athos are summoned by Queen Anne of Austria for a new secret mission. Guided by a peculiar seer known as Tomtom, they will set off on a magnificent journey that will weave together the destinies of Princess Guinevere, the daughter of Henrietta of England, and Buffon, a remarkably young, curly-haired orphan boy. In a voyage marked by various challenges and fantastic encounters, including one with Cyrano, they will be presented with their most formidable trial: choosing between remaining loyal to the Crown or staying true to their friendship.