Sofia the First: Magical Friends
Welcome to the Charmswell School for Royal Magic! Sofia can't wait to show you the enchanted castles and introduce you to her a-mazing, magical new friends.
Welcome to the Charmswell School for Royal Magic! Spend time with Sofia and her Royal Friends, where she takes you on a sparkling tour of her brand-new royal school, where every castle shines with its own special kind of magic. Along the way, she'll introduce you to her old and new friends — Pepper, Clover, Layla, Zane, and Camila — each with amazing talents and magical gifts of their own. With Sofia as your guide, there's no better way to discover the magic of Charmswell!