4x20: Quick Hits
A new anthology series highlighting cannabis and the people who love it. Made up of four, 20-minute films, each by a dope director in celebration of what is arguably the world’s most beloved plant. Executive produced by Kimmelot (Jimmy Kimmel and Scott Lonker), with Adam M. Goldberg (America’s Team: The Gambler and His Cowboys) showrunning.
4X20: Quick Hits is a new anthology series highlighting cannabis and the people who love it. Made up of four, twenty-minute films, each by a dope director in celebration of what is arguably the world’s most beloved plant. Executive produced by Kimmelot (Jimmy Kimmel and Scott Lonker), with Adam M. Goldberg (America’s Team: The Gambler and His Cowboys) overseeing each documentary.