Spaced Invaders
Earth will never be the same! It's a close encounter of the hilarious kind when five of the universe's coolest aliens crash-land on Planet Earth! Piloted by an ultra-hip Martian, the cosmic crew ends up in a sleepy Midwestern town.
They're hip! They're hilarious! Earth will never be the same! It's a close encounter of the hilarious kind when five of the universe's coolest aliens crash-land on Planet Earth. Piloted by an ultra-hip Martian, the cosmic crew ends up in a sleepy Midwestern town. Unfortunately, it's Halloween night and the citizens mistake these spaced invaders for harmless trick-or-treaters. Instead of the global invasion they planned on, these misguided Martians bungle their way into a series of madcap misadventures! Get set for an outrageous blast of intergalactic fun and outlandish special effects in this whacked-out comedy-adventure!