Flower
Rebellious and quick-witted, 17-year-old firecracker Erica Vandross (Zoey Deutch) kills time with her friends gawking at older men in bowling alleys and sexually scheming guys out of their money. However, her biggest scheme is still to come when her mother asks her boyfriend and his troubled, fresh-out-of-rehab son to move in with them in this biting dark comedy.