Tarán
Magic is everywhere. Tarán brings us closer to the life of the artist Agustín "Rada" Aristarán: his childhood, his first steps as an event magician, and memories of his native neighborhood. In his universe, the impossible becomes possible: collective and intimate magic, stand-up, and music as the perfect counterpoint to a vibrant show.
Magic is everywhere. Tarán invites us to explore fragments of the life of the artist Agustín "Rada" Aristarán: from his childhood in the Bahía Blanca neighborhood, where he grew up, to his first steps as an event magician, and the memories he keeps of the family who accompanied him.
Every moment reveals a thread of imagination. In his universe, the impossible becomes possible: Rada combines collective and intimate magic routines with stand-up moments and always accompanies everything with music, creating a perfect counterpoint that turns the show into a vibrant experience.