Quiz Show
A big-money, high-stakes TV game show becomes the subject of scandal when a Washington investigator uncovers corruption behind-the-scenes implicating both the current and former champs.
An exciting look behind the scenes at the thrills and high-stakes competition of TV's hottest big-money game show! But fame and fortune become a hotbed of scandal when a Washington investigator (Rob Morrow) uncovers corruption beneath the quiz show's glittering facade. The scandal implicates both the wildly popular champion (Ralph Fiennes) and the disgruntled ex-champ (John Turturro).