Undressed: Out of Fashion
The rules of fashion have changed. The fashion industry is being forced to change the way it looks at bodies, age, gender identities, luxury, and consumption. Mariana Fabbiani travels to New York, Paris, Milan, Mexico City and Buenos Aires to interview icons and leaders in the industry. Are you willing to undress?
The rules of fashion have changed. Stereotypes are being challenged, and the fashion industry is being forced to change the historical way it looks at bodies, age, gender identities, luxury, and consumption. Mariana Fabbiani travels to New York, Paris, Milan, Mexico City and Buenos Aires and interviews Patricia Field, Coco Rocha, Paola Kudacki, Benito Santos and Karla Martínez de Salas, among many other icons and leaders in the industry. Millions of people would be willing to do anything to belong to the fascinating fashion industry. Millions of women seek to see an unattainable ideal of beauty in the mirror. The cost is very high. Are you willing to undress?