Loteria del crimen
Lotería del Crimen is a suspense and drama TV series that introduces us to a group of detectives working for the Criminal Investigation Unit (UNIC). This new series exposes the most vicious murders that a human being can commit and makes it clear that there's always an explanation, even if the crimes are brutal and ruthless.
Lotería del Crimen is a suspense and drama TV series that introduces us to a group of detectives working for the Criminal Investigation Unit (UNIC), a department dedicated to solving strange and brutal crimes. Led by detectives Victoria Vargas, Bruno Barraza, Sofía Salabeth and Ricardo Romero, we'll witness all the nuances of the investigation and how they solve serial killers' cases in Mexico City. The teamis assisted by technical specialist Jonathan Yáñez, forensic examiner Marieta Martínez, Tito Tavares and Captain Eligio Enciso. In the first season, we'll uncover everything from ruthless killers who torture for revenge, aggressors targeting the elderly, awful rituals and cannibalism, to those who kill in the name of love.