Peter Punk
Peter Punk is a Rock & Roll loving boy who has created a small garage band, the Rock Bones. Peter's family belong to the Punk crowd and they own the Central Punk store. Pop Twins Andy and Michael are the Rock Bones' arch-enemies and rivals. Peter wants the Rock Bones to become the most popular Rock & Roll band, though his own peculiar family and neighbors may make it a little harder for him.