Me, Myself and Irene
In this outrageous comedy, the split personalities of a Rhode Island cop (Jim Carrey) vie for the attentions of a beautiful woman on the run from the law (Renée Zellweger).
A mild-mannered Rhode Island cop with a split-personality disorder escorts a woman wanted by the police in upstate New York back to her home town, but when he discovers she's really being set up for murder, he helps her flee back to the safety of his own jurisdiction.