Brilliant Corners: Jamaica
In Jamaica, Sam heads to the southeast for waves. Skirting Bull Bay, he discovers Boston Beach's surfing heritage. Immersed in local culture, Sam embraces Jamaican patois and showcases diverse Caribbean facets. Witnessing women's football prowess leads to a memorable dancehall clash.