Z-O-M-B-I-E-S 4: Dawn of the Vampires
Kesäreissu saa yllättävän käänteen, ja Seabrookin rakastavaiset, zombi/cheerleader Addison ja muukalainen Zed, joutuvat leiriohjaajiksi kahden vastakkaisen hirviöryhmän välille - päiväkulkijoiden ja vampyyrien. Ilmapiiri kiristyy kilpailevien ryhmien välillä, ja Seabrookin porukan täytyy saada päiväkulkija Nova ja vampyyri Victor vakuuttumaan siitä, että vihamielisyydet kannattaa lopettaa, jotta kaikki välttyvät vielä suuremmalta uhkalta.
Kolmessa ensimmäisessä "Z-O-M-B-I-E-S"-elokuvassa Zed ja Addison toivat yhteen ihmiset ja hirviöt kotikaupungissaan Seabrookissa. Nyt kaksikolle häämöttää uusi seikkailu, kun kesäreissu saa yllättävän käänteen ja he päätyvät taas keskelle hirviöiden kilpailua: päiväkulkijat vastaan vampyyrit. Ilmapiiri kiristyy, kun Zed ja Addison huomaavat olevansa leiriohjaajia kahden yliluonnollisen osapuolen välillä. Elizan ja Willan avulla heidän täytyy vakuuttaa vastapuolilla olevat Nova ja Victor siitä, että vihamielisyydet kannattaa lopettaa ennen kuin kaikki kohtaavat vielä suuremman uhkan.