Ciao Alberto
Kun paras ystävä Luca käy koulua, Alberto nauttii uudesta elämästään Portorossossa kalastajan oppipoikana. Massimo - järkälemäinen, tatuoitu, yksikätinen ja jäyhä kalastaja - on Alberton mielestä maailman upein ihminen. Alberto haluaa kaikin tavoin vakuuttaa mentorinsa, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty.