Herra ja rouva Kettu elävät onnellisesti omituisen poikansa Ashin ja vierailevan veljenpoika Kristophersonin kanssa. Sitten herra Kettu lankeaa viekkaisiin vanhoihin tapoihinsa ja juonii kaikkien aikojen kanakeikan. Perustuu Roald Dahlin rakastettuun suosikkikirjaan Jali ja suklaatehdas. Kekseliäs Kettu on perheviihdettä parhaimmillaan.