Il Nostro Papa
Nuoren argentiinalaisen näyttelijän Jago Garcian on määrä esittää elokuvassa nykyistä paavia. Hän on niin sitoutunut tärkeään rooliin, että on valmis lähtemään matkalle tutkimaan Jorge Mario Bergoglion, nykyisen paavi Franciscuksen, juuria. Sen tehdäkseen hän kulkee samaa reittiä kuin Bergoglion suku 1900-luvun alussa.