The Middle Men
Middle Men -dokumenttielokuvassa seurataan kahdeksan keski-ikäisen englantilaismiehen elämää ja haastetaan stereotyyppejä sekä yhteiskunnan odotuksia. Kukin mies käy läpi omia ongelmiaan uravaihdoksista avioliittovelvollisuuksiin ja masennuspuuskiin. Dokumenttielokuvassa tarkastellaan keski-iän monimutkaisuutta ja merkityksen löytämistä nopeasti muuttuvassa maailmassa.