Tämä dokumentti paljastaa tarinan Annunzio Mantovanista, 70 miljoonaa levyä myyneestä maineikkaasta orkesterinjohtasta. "Jousien kuninkaana" tunnetun Mantovanin kaskadimainen jousisoundi leimasi hänen uraansa ja määritteli musiikkia 1950-luvulta 1970-luvulle.