Stiv: No Compromise No Regrets
Lähes 30 vuotta Stivin salaperäisen kuoleman jälkeen Pariisissa Dead Boys on noussut (punk)legendaksi. Miten tämä syntyperäinen ohiolainen päättyi Pariisiin? Törmäsikö auto todella Stiviin kohtalokkaana päivänä? Kuka oli todellinen Stiv Bators? STIV vastaa näihin kysymyksiin.