Proudin perhe: suurempi ja äänekkäämpi
Kiitetyn sarjan uusi tuotantokausi “Proudin perhe: suurempi ja äänekkäämpi” seuraa juuri 14 vuotta täyttäneen Penny Proudin ja hänen perheensä seikkailuja ja sotkuja heidän luoviessaan nykyajassa hyvän sydämen ja hilpeän mielen voimin. 2020-luku tarjoaa Trudylle uusia urahuippuja ja Oscarille entistäkin villimpiä unelmia. Myös Penny kohtaa uusia haasteita, kuten yhteiskunnallisesti valveutuneen naapurin, jolla on mielestään paljon opetettavaa Pennylle.