The Kardashians: An ABC News Special
Harvinaiset kotivideot ja valokuvat tarjoavat intiimin katsauksen Kardashianin perheen elämään. Amerikka on seurannut 15 vuoden ajan perheen yksityiselämiä tosi-TV:n välityksellä heidän uudistaessaan julkisuuden merkitystä, asettaessaan uusia kauneusstandardeja ja hallitessaan popkulttuuria. Tutkimme naisten välistä perhedynamiikkaa, heidän yhtiönsä nousua, yksityisyyden ja huippusuositun tosi-TV-sarjan luomisen välistä jännitettä sekä perheen nuorimpien erilaisia tapoja luovia maineen keskellä.