Iberia's Natural Border
Tagus International National Park -kansallispuisto sijaitsee sekä Espanjan että Portugalin puolella. Euroopan ensimmäisen kansainvälisen kansallispuiston biodiversiteetti on ainutlaatuinen, ja puistossa on runsaasti eri kasvi- ja eläinlajeja. Tutustu monimuotoisen luonnon ihmeisiin ja eläinten muuttoon Tajo-jokea pitkin.