The Man Who Wanted to See It All
Vuonna 1962 Heinz Stücke (20) lähti Saksasta polkupyörällä teltta mukanaan. Hän jätti elämän ilman tulevaisuutta seuratakseen suurta unelmaa: nähdä koko maailma. Vuonna 1996 hän oli käynyt kaikissa maailman maissa. Hän palaa 50 vuotta myöhemmin.