Vier auf vier Rädern
Nelihenkinen saksalaisperhe lähtee matkailuautolla kuukausien mittaiselle tutkimusmatkalle halki Etelä-Amerikan toivoen säilyttävänsä samalla siteensä kotiin. Matka osoittaa sen mahdolliseksi, kun he kulkevat mantereen avarissa ja monimuotoisissa maisemissa tasapainotellen seikkailun ja tien päällä vietetyn perhe-elämän realiteettien välillä.