Pentujengi ja aavekoira
Disneyn vastustamattomat puhuvat pennut palaavat elokuvassa, joka vie ne kauas kaupungin halki arvoitukselliseen kartanoon, jossa tapahtuu jotain hyvin aavemaista. Odottamattomien uusien ystävien avustuksella, mukaan luettuna ystävällinen aave, pentujengin täytyy pitää yhtä pysäyttääkseen Warwickin velhon ja tämän viheliäiset puuhat. Tämä karvoja nostattava elokuva on täynnä jännitystä.
Disneyn vastustamattomat puhuvat pennut suuntaavat kauas kaupungin halki arvoitukselliseen kartanoon, jossa on tekeillä jotain hyvin epätavallista. Odottamattomien uusien ystävien avulla, mukaan luettuna ystävällisen aaveen, tämä seikkailu on ulvovan taattua pentujengihauskuutta. Kilvassa kurjaa koiraa vastaan pentujen ja niiden uusien ystävien Pipin, Zeldan, Rodneyn ja Skipin täytyy pysäyttää Warwickin velho ja pelastaa maailma tämän viheliäisiltä puuhilta. Pentujengi ja aavekoira tulvii toimintaa ja huumoria tarjoten ystävyyden ja yhteistyön ylistystä, josta koko perhe nauttii.