Neighbourwood
Kunnianhimoinen pöllöfyysikko aikoo seurata maineikkaiden esivanhempiensa jalanjälkiä ja ratkaista vaikean yhtälön. Pöllön keskittymisen kuitenkin rikkoo naapuriin muuttava äänekäs tikka.