Air Force One: Presidentin lentävä linnoitus
Air Force One on aina ollut insinööritaitojen ihme, mutta nyt huipputurvallinen taivaalla matkaava komentokeskus joutuu mullistavaan remonttiin. Pääsemme seuraamaan aivan ennennäkemättömän laajalti presidentin koneen uudelleensuunnittelua. Paljastamme sen huiman muutoksen yhdeksi kaikkein edistyneimmäksi koneeksi mitä on koskaan nähty ilmailun alalla.