Paradise: Kaupungin nousu tuhkasta
Ron Howardin Rebuilding Paradise seuraa Paradisen yhteisöä, kun vuoden 2018 Camp Fire -metsäpalosta on kulunut vuosi ja yhteisö kokoontuu pelastamaan sen, mikä menetettiin.