Etsivä Gadget 2
Juuri kun tilanne rauhoittuu Rivertonissa, kaikki menee pieleen. Etsivä Gadget pannaan koeajalle, Koura järjestää uuden ”vuosisadan rikoksen” ja pormestari paljastaa uuden ja parannellun naispuolisen Gadgetin. Voiko tilanne enää pahemmaksi mennä?
Juuri kun tilanne rauhoittuu Rivertonissa, kaikki menee pieleen. Etsivä Gadget pannaan koeajalle. Koura järjestää uskaliaan paon vankilasta ja juonii uuden "vuosisadan rikoksen". Pormestari paljastaa uuden ja parannellun G2:n. Se on robotti, hyvin tekninen ja naispuolinen. Voisiko sankarimme tilanne enää huonontua? Seuraa kommelluksia, erehdyksiä, varjostusta ja välienselvittelyjä, kun etsivä Gadget ja G2 ryhtyvät pelastamaan maailmaa ystäviensä – sukulaistyttö Pennyn, tämän koiran ja viritetyn Gadgetmobiilin – avulla.