Irene's Ghost
Iain oli kolmevuotias, kun hänen äitinsä Irene kuoli. Perheen hiljaisuuteen verhottu äiti oli vain aave hänen elämässään. Vuosikymmeniä myöhemmin oman lapsen syntymä inspiroi Iainia selvittämään totuuden äidistään tässä tunteellisessa etsivätarinassa, joka rakentaa kadotetun elämän uudelleen elokuvan ja animaation kautta.