The Drop
Yksinäinen Brooklynissä työskentelevä baarimikko Bob Saginowski (Tom Hardy) löytää kaltoin kohdellun pitbullin pennun ja pelastaa sen varmalta kuolemalta. Hän tutustuu salaperäiseen naiseen nimeltä Nadia (Noomi Rapace), jolla on synkkä menneisyys.
Yksinäinen baarimikko Bob Saginowski on mukana salajuonessa toimittaa käteistä paikallisille gangstereille Brooklynin baarien alamaailmassa. Kovakätisen työnantajansa ja serkkunsa Marvin alaisena Bob päätyy keskelle pieleen mennyttä ryöstöä ja sotkeutuu tutkimukseen, joka kaivautuu syvälle naapuruston menneisyyteen paikassa, jossa ystävät, suvut ja viholliset työskentelevät kaikki yhdessä ansaitakseen elantonsa – hinnalla millä hyvänsä.