Murder Has Two Faces
Paljon julkisuutta saaneen tragedian varjossa karmaisevan samankaltainen rikos jää huomiotta. Good Morning America -ohjelman Robin Roberts tuo valokeilaan aiemmin enimmäkseen sivuutettuja uhreja.