Natty Gann - kulkurityttö ja villikoira
Maailma on syvän laman syövereissä. Perheet ajautuvat erilleen, kun työt kutsuvat kaukana. Tässä mestarillisessa, tunnelmallisessa seikkailussa rohkea nuori tyttö (Meredith Salenger) kohtaa häkellyttäviä esteitä lähtiessään matkalle maan halki isäänsä etsimään. Erikoisella matkallaan hän muodostaa läheisen siteen kahden erilaisen matkakumppanin kanssa: upean, suojelevan suden ja karaistuneen kulkurin (John Cusack) kanssa. Sisältää tupakkatuotteita.