Olaf esittää
Olafin versiossa Disney-animaatiosta “Vaiana” lumiukkoystävämme on Vaiana, Maui ja moni muu.
Olaf esittelee “uuden maailman kanssas sun” omassa versiossaan Disney-animaatiosta "Aladdin".
Olaf laskee hiuksensa alas versiossaan vuoden 2010 Disney-suosikkianimaatiosta “Kaksin karkuteillä".