Soul II Soul
Soul II Soul ennennäkemätöntä menestystä brittiläisessä mustien musiikissa todistaa sen kulttuuriset juuret ja jatkuva modernisointi, mikä vaikuttaa syvästi rave-kulttuuriin. Heidän live-esiintymisensä, joka sijoittuu Lontoon kuuluisaan Metropolis Studiosiin, esittelee heidän ikonisen hittinsä 'Back to Life', joka kuvastaa heidän vaikutusvaltaista rooliaan Britannian musiikkihistoriassa.