Hervottomassa komediaseikkailussa pilvilinnoja rakenteleva tytär (Amy Schumer) ja hänen yltiövarovainen äitinsä (Goldie Hawn) joutuvat puhaltamaan yhteen hiileen, kun loma ei sujukaan suunnitelmien mukaan.
Kaikkien aikojen komediassa Emily Middleton (Amy Schumer) joutuu poikaystävänsä jättämäksi juuri ennen eksoottista lomaa. Hän suostuttelee äitinsä (Goldie Hawn) mukaan paratiisilomalle. Matka saa kuitenkin yllättävän käänteen, jonka vuoksi äiti ja tytär joutuvat puhaltamaan yhteen hiileen selvitäkseen hurjasta seikkailusta.