Ice Age 2 - Jäätikkö sulaa
Manny, Sid, Diego ja Jyrsis palaavat esihysteerisine vitseineen pelastaakseen laakson valtavalta tulvalta. Tässä he yhdistävät voimansa uusien ystäviensä Ellien ja tämän opossumiveljien Crashin ja Eddien kanssa.