The Darkest Minds
"Stranger Thingsin" tuottajien voimaannuttava kertomus teineistä, joilla on mystisiä kykyjä. Kun valtio julistaa heidät uhkaksi, heidän on kamppailtava henkensä edestä ja pelastaakseen tulevaisuuden!
”Stranger Thingsin” tuottajien voimaannuttava kertomus teineistä, jotka saavat mystisiä uusia kykyjä ja jotka valtio julistaa uhkaksi. Ruby, yksi voimakkaimmista teineistä koskaan, liittyy karkuteillä olevien ja turvapaikkaa etsivien teinien joukkoon. Pian vasta toisensa löytäneet teinit tajuavat, että tarvitaan kollektiivista voimaa, jotta he voivat taas hallita omia kohtaloitaan ja pelastaa tulevat sukupolvet.