The Girl Who’s Allergic To Herself
Voimistelun vammaisurheilun mestari Natasha Coatesilla on harvinainen sairaus, joka voi aiheuttaa vakavan allergisen reaktion mille tahansa – jopa hänelle itselleen. Elokuvassa seurataan hänen myrskyisää toipumistaan, kun hän taistelee päästäkseen jälleen kilpailemaan.